frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Norsk-Svensk FlaggVet noen hva dette er? Startet av Rolf Hansen |
3 |
aug 21, 2012 Svar innen Marius |
Stadspost Apeldoorn - Skøyte-VM Oslo 1970Noen som kjenner til hva dette er? Startet av Atle Edvardsen |
2 |
aug 12, 2012 Svar innen Thoralf Rye Alsaker |
SportelmerkeVet noen i hvilket tidsrom dette ble brukt ? Per Startet av Per Oskar Gundersen |
5 |
jul 25, 2012 Svar innen Bj. Kristian Wang |
Norsk By Posthej venner Det piner mig at se min russiske ven på My Philately gøre jeg stor umage for at præsentere sin samling af norsk bypost stort set… Startet av Svend Wæver |
3 |
jan 11, 2012 Svar innen Svend Wæver |
Hva har skjedd i NK 2011?Ikke den helt store utviklingen mht priser. Håper formateringen ikke ødelegger dette. Og jeg tar forbehold om feil... Har tatt med frem til… Startet av Roger Dahl |
0 | des 30, 2010 |
TM.17 - VANNMERKESTILLING 4Siden såvel Norgeskatalogkomitéen som krediterte bidragsytere til utarbeidelsen av Nk. er representert her på FER så bruker jeg forumet her… Startet av nrps |
4 |
nov 5, 2010 Svar innen Carl Gøran Furst Scheve |
Postens blanketter...... finnes det opplysninger om postens blanketter? feks. Postverket. Bl. 287? Hva inneholder den.....? PS: Ikke la dette spørsmålet or… Startet av Rune Kristiansen |
6 |
aug 15, 2010 Svar innen Arvid Løhre |
T 19 Offentlig Sak I - 70 øre.Var det ikke bruk for dette merket?? Med et opplag på 218.600 skulle man nesten tro at det skulle være mer sjeldent?? Pris i NK2005 er post… Startet av Arne Korshavn |
3 |
sep 7, 2009 Svar innen Marius |
ReturmerkeQXL under profilerte ligger returmerke 2x jeg synes detligner 2y ,er det noen andre som har noen synspunkter ? Per Startet av Per Oskar Gundersen |
2 |
aug 5, 2008 Svar innen Bj. Kristian Wang |
I:C:I:SThe international council of independent states stavanger og med valør kan noen fortelle vitsen med disse Startet av Per Oskar Gundersen |
1 |
apr 25, 2008 Svar innen Atle Edvardsen |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer