frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
NK-273-V merke 60 øre m liggende posthorn som vannmerke.En kammerat som skulle sjekke noen V merker for meg, for å se om disse var med eller uten vannmerke ringte meg i dag, og lurte på hvor jeg… Startet av Ragnar Halvorsen |
2 |
mai 17, 2012 Svar innen Ragnar Halvorsen |
Tegnede stempler?Disse to frimerkene ligger til salgs på QXL nå. Ser litt tvilsomme ut synes jeg, Kristiansund er helt (opp)tegnet mens Meistervik er delvis… Startet av Yngve Drange |
5 |
mar 10, 2012 Svar innen Marius |
Attest på tagger for OSCAR I-utgavenJeg satt nå her og bladde gjennom en online auksjonskatalog, for å se om det var noe som kunne passe for meg, da jeg la merke til et Sverig… Startet av Marius |
0 | apr 8, 2011 |
Bleiken....ekte eller?Noen som vet om disse kan være ekte evt. vet om disse florere som falske stempler? Startet av John-Arne Paulsen |
4 |
mar 20, 2011 Svar innen Øistein Bøe |
Legion stempla BALESTRAND...Ved fyrste kikk såg denne litt fin ut, men så ser eg eit ekstra stempel i nedre høgre hjørne. Her er der vel nokon som har vore litt kreat… Startet av reP-evO landHaug |
12 |
mar 7, 2011 Svar innen Marius |
Innlogging på falskt.comHei Noen som vet hvordan man får logget seg inn eller registrert seg som bruker på www.falskt.com? Det står på siden at det er en tjeneste… Startet av Pål Berg |
0 | des 27, 2010 |
Ufint stempel?Hva tror ekspertene? Er det sannsynlig at dette er ekte stemplet? Startet av Pål Berg |
6 |
nov 26, 2010 Svar innen Olav E. Skjervik |
Skeptisk til FREDRIKSTADJeg fant dette Fredrikstadstempelet på Tradera, og syntes det så litt uvanlig ut. Men hvorfor forfalske med et Fredrikstad stempel på et sl… Startet av Villy Verstad |
2 |
nov 9, 2010 Svar innen Marius |
Oversikt over falske stemplerHei, Kort spørsmål. Er det noen sted på nettet der det finnes en oppdatert liste over poststeder man vet at poststemplene er tuklet med. No… Startet av Olav E. Skjervik |
0 | jul 24, 2010 |
FALSKE KRIGSSTEMPLER PÅ VF-AUKTIONDet dreier seg om Målsnes-stempler (toring med tverrbjelke) på Krigsforlis og Landshjelp. Lette å avsløre,stempeldato er 18-11-43, og merke… Startet av Hans Brubak |
21 |
jul 9, 2010 Svar innen Marius |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer