frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Postkort fra Kristiansand av den kostbare typen (?????)Beskriver noen objekter til neste postkortauksjon og kom over kortet som er vist på bildet. Den forrige eier hadde notert at dette koster h… Startet av John-Arne Paulsen |
2 |
jun 24, 2009 Svar innen Marius |
Forslag til postkort-album?Tenkte jeg skulle sette noe kort og brev i album. Så langt har jeg funnet Vario Gigant hos Skanfil som kommer på snertne 575 kr per album -… Startet av Kolbjørn Schjølberg |
1 |
mai 25, 2009 Svar innen Marius |
Hvor varmt kan det ha vært på Ulven i 1906?I våres oppdaget jeg dette postkortet som på forsiden har påskriften "Hilsen fra Japan! Du kan tro her er varmt." Kortmotivet later til å k… Startet av Marius |
1 |
apr 2, 2009 Svar innen Torbjørn Helgesen |
Innføring i postkort for nybegynnere?Jeg trenger en innføring i postkort. Har masse kort som jeg ikke vet noe om (annet enn motivet ja). Hvordan kan jeg se når de er fra osv. o… Startet av Gry Andreassen |
4 |
apr 2, 2009 Svar innen Marius |
Bilder for polar-samlereEn artikkel i Aftenposten med bilder som kanskje vil interessere polar-samlere. Startet av Marius |
1 |
mar 14, 2009 Svar innen nrps |
Her bor vi!Postkortsamlere flest har en tendens til å trekke på geipen straks det kommer et kryss og ordene "her bor vi" på kortets bildeside. Men er… Startet av Marius |
10 |
mar 8, 2009 Svar innen Marius |
Hvem utga postkortene?Mye er skrevet og sagt om postkortsamleres store mareritt: hvor mange er det produsert av dette kortet? Men jeg lurer nå titt og ofte på h… Startet av Marius |
0 | jan 1, 2009 |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer
30 medlemmer