frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Nytt "stempel"???Dette brevet kom i retur i posten i dag. Er dette et nytt "stempel" som Posten har tatt i bruk??? Jeg har ikke sett dette tidligere. Startet av Arne Korshavn |
1 |
feb 20, 2014 Svar innen Erling Andresen |
RiststempelKan nokon opplyse om der kan finnast oversikt over risstempel. Kva postkontor fekk desse stempela i 1855-1856? Startet av Hans Kristian Aabø |
3 |
jan 7, 2014 Svar innen Øyvind Tekshov |
M/B TrulsStartet av Jan Svendsen |
5 |
des 27, 2013 Svar innen Finn H. Eriksen |
Hva kan dette være???Fant dette merket i massevaren min, og har prøvd å tyde det. Har jo kommet til et forslag, men det er jo slik at du ser det du helst vil se… Startet av Arne Korshavn |
3 |
des 13, 2013 Svar innen tormod kvalvik |
Pent, lettstemplet merke :)Ikke så lett å finne ut av hvor dette er stemplet??? Startet av Arne Korshavn |
0 | des 13, 2013 |
IV4 brukt i 1907 - hvor kan dette være brukt?Dagens nøtt: Er det noen som vet noe om dette eller har noen tips?? En kamerat har fått tak i dette kortet og lurer litt på følgende. Kor… Startet av Arne Korshavn |
0 | nov 29, 2013 |
SchiffsbriefFant 4 par med en avstempling jeg ikke har sett før, ved hovedrengjøring forran PCen min Noen som kan si noe om disse stemplene om de er va… Startet av Carl Gøran Furst Scheve |
1 | nov 20, 2013 |
Hvor hører dette merket hjemme?Kikket i "Databasen" etter Reinø, men ingen hjelp å få. Noen her som kan hjelpe? Håkon. Startet av Håkon Aasegg |
16 |
nov 6, 2013 Svar innen Håkon Aasegg |
Drømmedatoer og andre godiserJeg la merke til at en konvolutt stempla 5-5-55 nettopp ble solgt for en pen slant på nettauksjon, så da jeg dro denne her kvitteringa ut a… Startet av Marius |
11 |
sep 18, 2013 Svar innen Marius |
TELEMARKSSTEMPLERHei jeg vil bare informere om at en bok om Telemark stempler sannsynligvis er i trykken om 14 dager, vi håper den vil bli godt mottatt av… Startet av Per Erbo Rougthvedt |
1 |
aug 31, 2013 Svar innen Arvid Løhre |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer