frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
| Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
|---|---|---|
Noen som vet hva dette kan være???Så vidt jeg kan se er det stemplet (M)eløy 1921, men hva er det andre stemplet og påskriften?? Har merket blitt brukte på en eller annen ty… Startet av Arne Korshavn |
4 |
apr 6, 2009 Svar innen classicstamps |
Ovalt stempelDette ovale stempelet har skapt hodebry i høye sirkler. Er det noen som har formeninger om hva slags stempel det er, og hvor eller hvorfor… Startet av Rolf Scharning |
2 |
apr 2, 2009 Svar innen Marius |
Hva slags stempel kan dette være???Er det noen som har forslag til hva dette kan være for slags stempel?? Startet av Arne Korshavn |
2 |
mar 28, 2009 Svar innen Arne Korshavn |
Linjestempel?Noen som kjenner dette spesielle stempelet. Som dere ser med dato og årstall. Startet av classicstamps |
4 |
mar 22, 2009 Svar innen Peer-Christian Ånensen |
Hva er dette for et underlig stempel?Sendte det til Enger, ukjent for han Startet av Roald Aune |
3 |
okt 17, 2008 Svar innen Marius |
Nk nr 1 stemplet i DrammenHar i de siste 4 årene samlet nk nr 1 stemplet i Drammen. Jeg holder på med opplating og trenger flere merker. Er det noen av dere som har… Startet av Øyvind Tekshov |
0 | okt 13, 2008 |
Gjøvig - Gjøvik - Kan dette være samme toringsstempel??Jeg fant et notat som fikk meg til å lure på om dette egentlig er samme stempel hvor G er erstattet med K eller om det dreier seg om et hel… Startet av Arne Korshavn |
3 |
sep 21, 2008 Svar innen Arne Korshavn |
Lux stempler og bedre!På qxl blr nivået på Lux stemplede merker trukket og strukket i, slik at vi snart kan betegne hjørnestemplinger som lux-stemplet. Frimerker… Startet av Torbjørn Helgesen |
7 |
feb 26, 2008 Svar innen Marius |
blå stempelHvor utbredt er det brukt blått stempel og i hvilken periode. Per Startet av Per Oskar Gundersen |
1 |
feb 20, 2008 Svar innen Marius |
stempelHvor er dette poststemplet ? Startet av Per Oskar Gundersen |
1 |
feb 19, 2008 Svar innen Marius |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer