Hei alle sammen, jeg holder nå på med betatesting av Frank E Ring dot com. Derfor ber jeg alle legge merke til snodigheter og rapportere dem med en gang, så får vi kanskje rettet opp i alt om ikke så altfor lenge.
Selve programvaren utvikles med engelsk språk, så noen ganger forekommer engelsk istedenfor norsk. Det er fint om du sier ifra om slike forekomster også, dog vær klar over at enkelte system-løsninger ikke muliggjør norsk oversettelse. Det inkluderer den diskrete Ning-bjelken aller øverst på siden der blant annet ditt ikon dukker opp. Ved å klikke på disse, beveger du deg over i engelsk språk. Det er ikke noe jeg kan gjøre med dette for øyeblikket.
Årsaken til at autentisering foregår hos Ning og at nettstedet driftes fra Nings servere, er at folk flest, meg selv inkludert, har annet å gjøre enn å passe på servere hele uka. Slik spares glatt 10-20 timer med pludder, og ekspertene får lov til å ta seg av det tekniske. Dermed står vi fritt til å kommunisere og sosialisere her hos Frank E Ring.
Jeg ønsker deg en trivelig stund her i dag og for fremtiden.
Hilsen Marius
Stikkord: autentisering, beta
Del med andre
Facebook
-
▶ Svar til dette