frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Hvilket nummer stempel?Er det noen som kan si meg hvilket nr dette er? Jeg har vært i kontakt med flere med god peiling men ikke kommet noe lenger. Startet av Øyvind Tekshov |
8 |
des 2, 2009 Svar innen Rune Kristiansen |
NK 48 med specimen overtrykkHei, er ny her men har et merke jeg lurer på om er falskt eller ikke siden det ikke står i NK. På den annen side er det ødelagt og jeg lure… Startet av Egil Simones |
1 |
nov 11, 2009 Svar innen Rune S |
NK 10 - tagging.Ett meget pent merke men stusser litt over taggingen nede ved venstre hjørne. Kan den være "utbedret" hva synes dere? Startet av Yngve Drange |
25 |
nov 2, 2009 Svar innen classicstamps |
Skadet skilling.Kjøpte dette skillingsmerket på QXL for en tid tilbake. Ved nærmere titt ser jeg at Skilling er sterkt skadet, l-ene er nesten borte, ING m… Startet av Torbjørn Arnli |
14 |
okt 7, 2009 Svar innen Torbjørn Arnli |
Portomerker til besværI denne kollonnen står det at jeg skal skrive mine velvalgte ord. Vel, vel... Første gang jeg legger ut noe på Frankering. Fra jeg ble oppm… Startet av Torbjørn Arnli |
2 |
jun 5, 2009 Svar innen Torbjørn Arnli |
Serie-stempel på helarkSeriestempel på helark synes jeg å se til stadighet. Er det noen som kan forklare hvorfor de er der? Her er et eksempel som ligger på QXL n… Startet av Marius |
0 | jun 3, 2009 |
Rullemerke 99 R stemplet august 1915Jeg synes rullemerker er moro og har samlet de jeg tilfeldigvis har kommet over. Norgeskatalogen har de senere årene katalogisert rullemerk… Startet av Øystein Sand |
8 |
mai 28, 2009 Svar innen Geir Lunde |
Bestemmelse av NK37IIBle litt gearet når jeg fikk en samling fra utlandet i dag kjøpt for en billig penge. Er litt nybegynner her og sliter litt med enkelte av… Startet av Ole Skorge |
22 |
mai 3, 2009 Svar innen classicstamps |
FargerFarger er en konstant hode pine på post horn osv... Vell i vertfall for meg:P Dette er ikke posthorn, men i handelskatalogen står det bare… Startet av Mitka Engebretsen |
1 |
apr 20, 2009 Svar innen Marius |
53?Har gitt meg ut på å prøve sortere posthorn merker fra 22-55 som ikke er lett for en uerfaren samler som meg selv:P Nå prøver jeg meg på 5… Startet av Mitka Engebretsen |
1 |
apr 18, 2009 Svar innen Rune S |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer