frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
NK52IIIb FDC!!!???En av grunnene til at det er kjekt å skape seg en oversikt over norske frimerkehandlere (og også samlere — beta preview for den nysgjerrige… Startet av Marius |
0 | apr 14, 2009 |
Ikke spise gul snø......og kanskje best å holde seg unna gulnede frimerker også? Ikke det at jeg regner med at mange vil hoppe på tilbudet, men en eBay-selger h… Startet av Marius |
10 |
mar 28, 2009 Svar innen Marius |
Hvordan finne vannmerke på helarkHar noen tips til hvordan man skal finne vannmerke på helark (uten og fukte hele arket da). Har en bunke med ark NK197-NK211 (dvs. sannsynl… Startet av Ole Skorge |
5 |
okt 31, 2008 Svar innen Ole Skorge |
Hvilket merke er dette?Begynte så smått å analysere alle "Stolpe" merkene mine. Er det bare jeg som syns det å typebestemme posthorn er vanskelig. Sitter med pos… Startet av Arild Håland |
2 |
okt 3, 2008 Svar innen Arild Håland |
Blindtagg eller flisetagging?Vedlagt er et eksemplar av NK161 utstedt til Sortland poståpneri som jeg kom over i massevare. Jeg festet meg ved det som nærmest ser ut so… Startet av Kolbjørn Schjølberg |
4 |
sep 10, 2008 Svar innen nrps |
NK15a og NK15b?Lurer på om noen som kan si meg om dette er "rosa - klart trykk" (15a) samt "karminrosa" (15b)?. Selv om merkene har feil er det nå i det… Startet av Arild Håland |
3 |
aug 22, 2008 Svar innen Arne Korshavn |
Feller for filler? - Tagging på klassiske norske merkerJeg kunne ikke dy meg for å stille selger av dette merket et spørsmål på QXL i kveld... Noen som er enige? Startet av Marius |
10 |
aug 14, 2008 Svar innen Marius |
Hva er varianter og hva er fluelort??Jeg samler ikke spesielt på varianter på norske merker, men legger tilside merker jeg synes virker litt "unormale" i forhold til et ordinær… Startet av Arne Korshavn |
9 |
jun 18, 2008 Svar innen Arne Korshavn |
Nk 19Hei ,kan den til venstre være brun eller gråligfiolett ? Per Startet av Per Oskar Gundersen |
10 |
apr 19, 2008 Svar innen Marius |
Prisnivå for eldre norske merker på QXLPrisnivå på QXL for brukte eldre norske merker i normalkvalitet, Skanfilpris i parantes. Lista er basert på egne erfaringer, jeg følger lit… Startet av Roald Aune |
8 |
apr 11, 2008 Svar innen Roald Aune |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer