frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Falske stempler?En selger har lagt ut mange utrolig mange flotte Fauske stempler. Samme stempel er brukt fra 26.6.73-21.1.91. Jeg sier ikke at dette er fal… Startet av Øyvind Tekshov |
2 |
mar 27, 2017 Svar innen Øyvind Tekshov |
NK35 og NK39 OpplatingEr det noen eksperter der ute som kan helpe meg med disse to merker? Jeg har funnet noen problemer med opplating som jeg kan ikke oppklar… Startet av Bj. Kristian Wang |
10 |
mar 14, 2017 Svar innen torgeirmoseid |
Noen som kan fortelle meg noe om disse?Hei hei! Fant noen gamle frimerker i en bok jeg har. Noen som vet om disse er verdt noe? Har de samlerverdi? Michael Bratland Startet av Michael Bratland |
1 |
nov 9, 2016 Svar innen Øyvind Olsen |
NK8 - Retusj?Har gjennomgått en hel haug NK8. Sitter igjen med 6 merker som jeg syns skiller seg kraftig ut. Ser Norgeskatalogen omtaler retusj som vari… Startet av Arild Håland |
6 |
nov 1, 2016 Svar innen nrps |
Zulassungsmarke - OsloEr det noen her som kan sende meg skan av side 1135 fra Michel katalogen som handler om akkurat dette merke? Startet av Bj. Kristian Wang |
1 |
okt 5, 2016 Svar innen Bj. Kristian Wang |
Montering i henhold til vannmerke.Hva er den generelle praksis når man monterer frimerker med vannmerke illustrasjon. Skal illustrasjonen samsvare med vannmerke sett fra bil… Startet av Øyvind Olsen |
1 |
aug 30, 2016 Svar innen nrps |
To dyre "huller" NK 44 og NK 272Er det noen som har disse to merkene å tilby til en pris som det går an å leve med for en pensjonist. Jeg er en "enkel" samler av Norge, og… Startet av Kjell Duna |
2 |
apr 27, 2016 Svar innen Einar Strand Enkerud |
NK 179 Olav den Hellige?Noen som kan hjelpe? Sitter her med et merke som ikke er karminrødt. Har ikke mulighet til å laste opp et bilde for øyeblikket. Regner med… Startet av Øyvind Olsen |
0 | apr 23, 2016 |
NK 44 stemplet NÅR og HVOR? Vis oss din, dine, noen du har funnetOm ikke annen matnytte, så er det sikkert god tidtrøyte å lage en oversikt over når og hvor NK44 er brukt. 12 øre mattgrønn fortjener såpas… Startet av Marius |
72 |
apr 21, 2016 Svar innen Marius |
Gjenbruk av frimerker.Jeg sitter og blar i gamle aviser på NB.no, og finner bl.a dette. De var tidlig ute med å slå ned på gjenbruk av frimerker. Streng straff v… Startet av Arne Korshavn |
1 |
mar 30, 2016 Svar innen Marius |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer