frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
MikroskopJeg har tent å anskaffe et USB-mikrosokp for min forholdsvis nyoppstatede frimerkehobby. Mikroskopene på nett ser like ut, men prisforskjel… Startet av Håkon Joar Mygland |
4 |
jan 30, 2016 Svar innen Håkon Joar Mygland |
Private DampskipsstemplerFor noen aar siden (kansje 2003-2005) var det en liten artikel over private dampskipsstempler og verdier paa disse. Det var min mening at… Startet av Bj. Kristian Wang |
2 |
jan 15, 2016 Svar innen Bj. Kristian Wang |
Nk 10 - 24Sk v2?Hei. Prøvde å finne en tråd for Varianter men jeg havnet her. Ganske sikker på at dette er v2 "Øvre venstre hjørne retusjert og hjørneorna… Startet av Steffen Corneliussen |
7 |
des 17, 2015 Svar innen Steffen Corneliussen |
EtterstemplingerJeg vet dette er et tema som har vært oppe mange ganger, men finner ikke en tråd på dette. Jeg kjøper av og til samlinger og støter nesten… Startet av Sveinung Onerud |
6 |
des 17, 2015 Svar innen Sveinung Onerud |
En liten bit ulovlighet fra KOLVEREID Januar 1944En liten bit ulovlighet fra KOLVEREID Januar 1944Det strides om gjenbruk av ustemplete frimerker er lov eller ikke, og snart kommer det en… Startet av nrps |
4 |
des 15, 2015 Svar innen Carl-Erik Skrolsvik |
Frimerker på brev. Perioden 1800-ca 1970Heisann! Vi har overtatt en gård i trøndelag, og dette innebærer en del innbo, blant annet kassevis med gamle brev. Jeg kan ingenting om f… Startet av Michael Bratland |
6 |
nov 27, 2015 Svar innen Marius |
Opprydding - årganger Nordisk og Norsk Filatelistisk Tidsskrift gis bort mot dekking av portoHei! Da er våroppryddingen i gang, og for å frigjøre plass gis følgende årganger bort: Norsk Filatelistisk Tidsskrift: - 2009 1-8 - 2010… Startet av Atle Edvardsen |
5 |
apr 28, 2015 Svar innen Atle Edvardsen |
Kan noen fortelle meg hva dette er?Behøver hjelp til å finne ut hva dette er, hva som står på lappen og om den eventuelt har noen verdi. Blir ikke helt klok på denne pga hånd… Startet av Carl Gøran Furst Scheve |
3 |
apr 16, 2015 Svar innen Erling Andresen |
Perfins - Vestlandets VeikontorIfølge Norgeskatalogen skal det finnes Perfins på TBK Nr 4. Noen som vet hva det er? Tjeneste Brevkort? Startet av Arild Håland |
1 |
mar 1, 2015 Svar innen Arvid Løhre |
NK 8 utagget - finnes denne stemplet ?Er det noen som vet om NK 8 utagget finnes som stemplet, eller vil en slik være falsk ? Startet av Espen Thuve |
4 |
feb 24, 2015 Svar innen Bjørn Eirik Rasmussen |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer