frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
20 mm. med klønete klisjeer, eller trykktilfeldigheter?Fant disse to 20-millimeterne. De har begge temmelig store trykkfeil. Er det trykktilfeldigheter eller er de beskrevet i noen katalog? Startet av Torbjørn Arnli |
1 |
feb 24, 2015 Svar innen Bjørn Eirik Rasmussen |
Helsak nr 61Kan noen fortelle meg første bruksdato for NK 99 på helsak Helsaks katalogen fra 1996/97 sier ingen ting om første bruksdato eller utleveri… Startet av Carl Gøran Furst Scheve |
2 |
feb 23, 2015 Svar innen Carl Gøran Furst Scheve |
NK 1873 -1874 i loddrett parDet ligger nå et loddrett par av NK 1873 - 1874 ute på Skanfils onlineauksjoner. Opplaget skal være 350 par . Noen som kjenner til " opprin… Startet av Erling Andresen |
2 |
jan 21, 2015 Svar innen Erling Andresen |
Nk 1Hvordan kan man stadfeste at et eksemplar av NK 1 er et randeksemplar? I Norgeskatalogen er det nevnt både 4,6 og 8mm marger for randeksemp… Startet av Øyvind Olsen |
5 |
jan 15, 2015 Svar innen Thor Håvard Pettersen |
Attest?Er det noen som kjenner denne koden/stempelet? Startet av Øystein Bærø |
1 |
jan 11, 2015 Svar innen Marius |
Nk 1Hvordan kan man stadfeste at et eksemplar av NK 1 er et randeksemplar? I Norgeskatalogen er det nevnt både 4,6 og 8mm marger for randeksemp… Startet av Øyvind Olsen |
0 | jan 6, 2015 |
hvordan typebestemme NK17b ?Er det bare proffene som kan avgjøre dette ? Er det noen spesielle kjennetegn eller stemplingsperioder/steder man bør se etter ? Synes jeg… Startet av Espen Thuve |
20 |
nov 20, 2014 Svar innen Marius |
Sikkert et dumt spørsmål men...Hva betyr feks 11-2-75F på NK597IIx (ref Norgeskatalogen). Noen datoer har også U og S i steden for F. Ser i innledningen i Norgeskatalogen… Startet av Arild Håland |
1 |
nov 16, 2014 Svar innen Einar Strand Enkerud |
Portomerke P2 signertKan noen forklare baksiden på dette? Hvem har signert, betyr det stående vannmerke eller er det noe mer? Tips om utstyr/metode for å finne… Startet av joachim lien |
2 |
nov 9, 2014 Svar innen joachim lien |
En gammel bok....Jeg kom over denne boken. Har en slik bok posthistorisk interesse? Bør jeg ta godt vare på den, eller er dette en "ordinæritet"? mvh U… Startet av Ulf Skauli |
1 |
okt 26, 2014 Svar innen Bjørn Eirik Rasmussen |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer