frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Endringer i PiB listen og tips om hvordan du kan finne disse.Jeg sjekker dette av og til for mitt samleområde (Oppland) og bruker denne metoden: Gå inn på Posten.no – åpningstider (se denne linken).… Startet av Arne Korshavn |
20 |
aug 8, 2011 Svar innen Arne Korshavn |
Vis fram dine PiB-lekkerbiskener...som får tennene til å renne i vann, som de gamle filatelister sa, de selsamme første generasjoner av Postens nummerstempler.For: Hva fin… Startet av Marius |
20 |
jul 25, 2011 Svar innen Kolbjørn Schjølberg |
Endringer på gang vedr. PiB.Jeg fikk tips fra Arvid Løhre vedr. denne siden hos Posten. Jeg har begynt å sjekke listen, og etter det jeg kan se vil det bli mange endri… Startet av Arne Korshavn |
2 |
nov 4, 2010 Svar innen Arne Korshavn |
Aktive PiB'er pr. 04.08.2010Jeg har kontrollert og ajourført regnearket fra Erling Andresen ( link til tråden).Etter det jeg kan se har det vært 2097 enhetsstempler i… Startet av Arne Korshavn |
15 |
aug 13, 2010 Svar innen Marius |
Liste over alle enhetsnummer som er benyttet ved PiB pr. 04.08.2010Med utgangspunkt i regnearket fra Erling Andresen (som er nevnt i en annen tråd) har jeg etter beste evne forsøkt å lage en totalliste over… Startet av Arne Korshavn |
0 | aug 12, 2010 |
PiB Alt du lurer på, den originale hjemstedssamling-gruppetrådenEn mengde gode referanser til PiB og hjemstedssamling finnes i denne originale og meget populære diskusjonstråden i hjemstedssamlingsgruppa… Startet av Marius |
0 |
aug 11, 2010 Svar innen Arne Korshavn |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer