frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Portotakstene går opp 1. januar - igjen...For å sitere ABC Nyheter: "Fra nyttår går dermed portotaksten for vanlige brev inntil 20 gram opp fra 8kr til 8,50, en prisøkning på 6,3 p… Startet av mpi |
5 |
okt 10, 2009 Svar innen Ole |
Noen som kjøper Postens troll, kjøleskapmagnet-klokke osv?Posten Norge Frimerketjenesten har til salgs noe de kaller samlertroll, små biler, kjøleskapmagnet, innrammede frimerker osv. Jeg lurer på… Startet av Marius |
12 |
sep 15, 2009 Svar innen Atle Edvardsen |
Posten.....igjenIgjen skal posten Norge kutte noen hundre stillinger for å spare penger. Posten Norge skylder på mindre forsendelser av brev og pakker, og… Startet av Bjørn |
7 |
jul 18, 2009 Svar innen Øyangen |
PosttjenesterJeg søker informasjon om hvilke posttjenester som skiller ekspedisjonene fra hverandre. Hvilke tjenester ble gitt ved: Brevhus I, Brevhus I… Startet av Johnny Thørnquist |
7 |
mai 19, 2009 Svar innen Rune Kristiansen |
Hyggelig historie fra Post i butikkMåtte bare dele med dere en søt liten historie fra min lokale Kiwi, som også tilbyr Post i Butikk. Jeg har tidligere hatt flere lange disku… Startet av John-Arne Paulsen |
1 |
mai 7, 2009 Svar innen Marius |
Posten vs Schenker....posten i hardt vær? Kan bli interesant med litt konkuranse? Eller? http://nrk.no/nyheter/okonomi/1.6528579 Hvor opererer Schenker Pri… Startet av Rune Kristiansen |
1 |
mar 17, 2009 Svar innen Marius |
Pakker fra utlandetEr jo ett lite mareritt dette her. Oppdager med jevne mellomrom å få beskjed om å betale moms, samt fortollingsgebyret. Fikk en pakke i da… Startet av Ole Skorge |
6 |
jan 26, 2009 Svar innen Roald Aune |
Brevportoen øker til kr.8 for A-postSå går det dessverre som jeg spådde, nemlig at noen må ta på seg kostnadene i forbindelse med de 300 millionene den nye logoen koster. Og h… Startet av mpi |
5 |
nov 2, 2008 Svar innen Ole Skorge |
kr 88 for å sende et rek. brev nåC6 format, det er betaling etter størrelse og ikke vekt nå. En uhørt prisstigning fra postens side, kr. 27 i tillegg i et jafs. Til sammenl… Startet av Roald Aune |
3 |
aug 22, 2008 Svar innen Roald Aune |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer