frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Kjedelige postkortJeg kvakk litt da jeg fant boka Boring Postcards, men det viste seg at den var laget med et lite glass britisk humor innabords — og rent fe… Startet av Marius |
24 |
des 8, 2010 Svar innen Ove Olsen |
Norsk campingliv på postkort - vis oss dineSommerferie uten postkort er som kino uten popcorn - fullt mulig i år 2010. Men i nær fortid var postkort halve feriemoroa, enten man sendt… Startet av Marius |
3 |
okt 20, 2010 Svar innen Per Løberg |
BypostThrondhjem By-Post, en gammel utstilling. Startet av Øyangen |
0 |
okt 16, 2010 Svar innen Øyangen |
Ny katalog for kunstnerkort-samlere!Jeg vil slå et slag for en ny katalog (hefte) som er ute på markedet. Det er "Postkort tegnet av Gunnar Bratlie". Heftet er utgitt av Asbjø… Startet av Kolbjørn Schjølberg |
0 | sep 29, 2010 |
Det er lov og prøve segHer har Postkortklubben funnet en meget lur måte og verve medlemmer på!Sitat: "Klubbauksjonene er kun for medlemmer av Norske Postkortsamle… Startet av Kolbjørn Schjølberg |
3 |
sep 28, 2010 Svar innen Per Løberg |
Kors-BaandJeg tror ikke at jeg noen gang har fått forklart hva Korsbånd egentlig var for noe? Nei jeg tenker ikke på noe fysiologisk :-) Var Korsbånd… Startet av Johnny Thørnquist |
4 |
apr 22, 2010 Svar innen Johnny Thørnquist |
Hvor er dette??Helt hvit bakside, og ingen beskrivelse på forsiden om hvor det er. K. Harstad Oslo. Fint flyfoto som vel ikke bør være vanskelig og bestem… Startet av Arne Korshavn |
2 |
mar 11, 2010 Svar innen Arne Korshavn |
Salg av postkort?Jeg er ny her på Frank E Ring, så dere får unnskylde meg om jeg roter litt i starten med å legge til tråd. Jeg driver et prosjekt med inn… Startet av Eivind Ellefsen |
8 |
jan 28, 2010 Svar innen Arne Korshavn |
Bergen - Håkonshallen brenner - eksplosjonsulykken 20. april 1944 - eller hvor og når ?Hei, Quiz 1: Kjøpte en del postkort blant annet dette. Uten tekst, men ser ut som bilde av Håkonshallen i brann med tårnene i bygningen fo… Startet av Øistein Bøe |
2 |
nov 15, 2009 Svar innen Øistein Bøe |
Et korsbånd fra 1902 sendt fra Christiania til New Jersey i USAJeg samler korsbånd fra hele verden fra før ca. 1900. Nedenviste korsbånd fandt jeg for nylig på nettet. Det er særegent på mange måder. Ik… Startet av Svend Wæver |
3 |
sep 6, 2009 Svar innen Marius |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer