frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Oversikt over størrelse på norske frimerkerJeg tenkte å prøve meg på å lage egne albumsider, og dermed virket det som et fint prosjekt å prøve meg på Norge fra 1992 og framover siden… Startet av Reidar Nåden |
10 |
mar 4, 2010 Svar innen Eivind Ellefsen |
Fortrykksalbum utenfor NordenJeg er på jakt etter fortrykksalbum (med lommer) til Sveits. Norske og danske nettbutikker jeg har besøkt har bare komplette tilbud på de… Startet av Pål Berg |
8 |
feb 15, 2010 Svar innen Marius |
Spesialartikler NorgeskatalogenEr det noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over spesialartikler i Norgeskatalogene? Har noen av disse katalogene, men er stadig på… Startet av Arild Håland |
2 |
des 31, 2009 Svar innen Arild Håland |
Mysteriet med de lange papirfibreneI forrige uke dukket det opp en merkelig auksjon på eBay, der man kunne lese at den som først hadde korrekt svar på et gitt spørsmål om obj… Startet av Marius |
0 | des 7, 2009 |
Bentsebrug papir og vannmerkingFant en snutt fra Teknisk Ukeblad i 1883 om papirfabrikken vi så ofte forbanner når vi leter etter vannmerker... No. 17. 10de august 1883,… Startet av Marius |
0 | nov 15, 2009 |
Opplatinger fra NK 22 til NK 72Den nye håndbokserien er et utmerket hjelpemiddel tl opplating av våre kjære posthorn. Håndbøkene fra 60-tallet er også fine, samt alt som… Startet av torgeirmoseid |
3 |
mai 7, 2009 Svar innen torgeirmoseid |
Valg av scannerNoen som har anbefaling av scanner til filatelistbruk? Hvor mye må man ut med? Har sett på et par på komplett: http://www.komplett.no/k/ki… Startet av Pål Berg |
3 |
apr 26, 2009 Svar innen Pål Berg |
Merking av objekterSteindumt spørsmål, men det er sikkert noen som har en formening om det her. Sitter med en hel haug posthorn som jeg har store planer om å… Startet av Arild Håland |
3 |
apr 20, 2009 Svar innen Marius |
Forskjell i farger på avbildede merkerSå en diskusjon om typebestemmelse av frimerker. Der var det en som nevnte at man skulle hatt en slags bildedatabase på internett som man k… Startet av Ole Skorge |
5 |
apr 19, 2009 Svar innen Olav E. Skjervik |
HengselresterFinnes det noen måte å fjerne hengselrester på ,har en mengde som sitter på gamle albumblad ,uten om å vaske merkene på nytt. Startet av Per Oskar Gundersen |
7 |
apr 19, 2009 Svar innen Olav E. Skjervik |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer