frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Behandling av frimerker2009-03-12 stengte vi gruppen "Behandling av frimerker" av praktiske grunner, og overførte innholdet til denne forumtråden istedenfor. Grup… Startet av Marius |
1 |
mar 16, 2009 Svar innen Marius |
Brevkort?Kom for en tid tilbake over en stor samling av brevkort. Har ikke hatt tid til å gå igjennom esken enda,men nå er tiden inne for å begynne.… Startet av Odd-Erik Fagernes |
17 |
mar 3, 2009 Svar innen Odd-Erik Fagernes |
KlassifikasjonUnnskyld nok ett novise spørsmål. Men når det gjelder klassifikasjon jfr. Engers annonse i NK som i 2005 katalogen er oppgitt til kr. 5 pr… Startet av Ole Skorge |
3 |
mar 3, 2009 Svar innen classicstamps |
Viljen til å dele på kunnskapSendte en mail til Oslo Filatelistklubb for å forhøre meg om det fantest elektroniske onlineversjoner av spesialartikler og annet redaksjon… Startet av Are |
7 |
feb 20, 2009 Svar innen Rune Kristiansen |
albumStartet av Per Oskar Gundersen |
4 |
feb 15, 2009 Svar innen Marius |
FargenyanserHar bestemt meg for å virkelig gå inn for å få typebestemt mine merker nå. Tenker da spesielt på skillingsmerker og posthorn. Men så sliter… Startet av Arild Håland |
13 |
des 17, 2008 Svar innen Torbjørn Helgesen |
Filatelistisk terminologiEr det noen som kan forklare meg det engelske ordet for "utvalgshefte" på forhånd takk! Startet av Torstein Jakobsen |
7 |
nov 17, 2008 Svar innen Marius |
Posthorn-nøkkel i papirutgaveForuten posthornnøkkelen på nett, vil jeg anbefale de av dere som ikke har kjøpt papirutgaven til å gjøre det. Den finnes nå hos Skanfil o… Startet av Arild Håland |
5 |
okt 20, 2008 Svar innen Marius |
brev, brevklipp eller stemplede merker?Haugevis av konvolutter skal i løpet av en eller gang sorteres og kanskje distribueres. Mange er luksusstemplet,andre ordinært osv.... Men… Startet av Per Løberg |
0 | okt 7, 2008 |
Norges katalogEr det noen som har eller vet hvor det gå an å få tak i Norges katalogen som data fil. Det hadde vært praktisk å lage manko lister med bild… Startet av Øyvind Tekshov |
5 |
sep 24, 2008 Svar innen Marius |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer