frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Jeg leiter meg ihjel.......Hei Jeg klarer ikke bestemme dette merket. Noen som kan hjelpe??????? Startet av Rune Myrvold |
4 |
apr 3, 2014 Svar innen Rune Myrvold |
Gresk for meg....Noen som kan gresk? Sliter litt med å finne ut av hva dette her kan være for noe.. På forhånd takk for respons. Startet av Atle Edvardsen |
2 |
mar 31, 2014 Svar innen Rune S |
Oranje vry stateHei folkens! Fant dette merket i et album jeg tømmer for merker. Finner ikke dette noe sted i Stanley Gibbons. Noen som kan være behjelp… Startet av Atle Edvardsen |
2 |
mar 31, 2014 Svar innen Atle Edvardsen |
Hvilken Hermes er dette? Fransk...?Jeg er nok nokså "Newbie" på Frankerike....så litt hjelp hadde vært velkomment! Det øverste merket på bildet; Hva er det? (Det nederste kje… Startet av Ulf Skauli |
2 |
des 25, 2013 Svar innen Ulf Skauli |
To ungarske merker jeg gjerne skulle vite mer omKan noen fortelle noe om disse to merkene? Glad for alle opplysninger! :-) Ulf Startet av Ulf Skauli |
3 |
okt 21, 2013 Svar innen Ulf Skauli |
UngarnHei Er det noen som samler på Ungarn her inne. Er det noen som vet om det er mulig å få års aboment på FDC fra Ungarn? Håper noen har svar… Startet av Tor Semming Mikkelsen |
1 |
okt 20, 2013 Svar innen Ulf Skauli |
Posttjenestemenn i Kabuls gaterArtikkel som gir et lite innblikk i utfordringene som postutlevering har i dagens Afghanistan. (vedheftet i tillegg). Startet av Kolbjørn Schjølberg |
1 |
jul 17, 2013 Svar innen nrps |
Katalogisering av julefrimerkerJeg lurer på om noen kan hjelpe meg med AFA-verdi på islandske julefrimerker, årstallene 1931-1951 (postfrisk kvalitet). Startet av Torkil Dahl |
2 |
aug 26, 2012 Svar innen Olav E. Skjervik |
frimerkeark, Facit no 200Hei Jeg har et ark med frimerker, men dette ser ut som en fotokopi på kartong og kan således ikke brukes til frimerker. Det er kopi av Faci… Startet av Morten Håland |
3 |
jul 17, 2012 Svar innen Arvid Løhre |
EnglandHei er det noen som er flink på England ? i så fall trenger jeg hjelp :-) Har for øvrig en del Engelske merker uvasket som jeg kan avse :-) Startet av T Frantzen |
1 |
jan 18, 2012 Svar innen Marius |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer