frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Falskt overtrykk Island?Jeg er ikke ekspert og søker derfor råd. Fikk dette merket i en liten lot (som forøvrig inneholdt mer enn god nok annet). Det har en krafti… Startet av Torbjørn Helgesen |
5 |
feb 6, 2009 Svar innen Are |
FærøyeneHei! Lurte på hvor folk handler sine færøyske kuriositeter ? Mvh; Are Startet av Are |
15 |
feb 6, 2009 Svar innen Are |
Å banne i kirkaBrev skal selvsagt være stemplet i Huttiheitadal, men jeg innrømmer å ha sans for dette røde eksemplaret Startet av Roald Aune |
1 |
des 17, 2008 Svar innen Marius |
Tyske stater og tyske riketHar fått en stor interesse for Tyske stater og riket , men er helt grønn på det området. Har forstårr at det er best å bruke Michel for det… Startet av Alf Gunnar Rugtveit |
11 |
des 12, 2008 Svar innen Alf Gunnar Rugtveit |
Dyrest?Er det noen som vet hvilket merke utgitt i Europa etter 1945 som har den høyeste katalogverdi? Bare ordinære merker postalt utgitt i hovedn… Startet av Roald Aune |
8 |
aug 5, 2008 Svar innen Bjørn Munch |
Grønland stempel på Dansk merke?Jeg har nyelig kommet over dette merke blant en stor pose Dansk kilovare. Jeg kjenner til Kjøbenhavn stempler på merker fra Grønland, men… Startet av Bj. Kristian Wang |
1 |
mar 26, 2008 Svar innen Atle Edvardsen |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer