frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Frimerkehandlere i KrakowHar tenkt meg på en ny snartur(lørdag til onsdag) til det store utland, nærmere bestemt Krakow. Er det noen som har noe frimerketips, erfar… Startet av Lars Eirik Nilsen |
3 |
apr 16, 2015 Svar innen Lars Eirik Nilsen |
US Scott over TysklandNoen som har US Scott over Tyskland? Har Michel, men albumark fra Scott, og det skaper oversiktsproblemer i alle fall for meg. Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
2 |
mar 19, 2014 Svar innen Carl-Erik Skrolsvik |
HeftemerkerNoen som har postfriske NK 99 B, 99 D, 100 D, 103 B, 103 D, 145 B OG 145 D? Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
3 |
feb 27, 2014 Svar innen Ronny Løvoll |
Dagens tilskudd til biblioteket - og oppdatert mankolisteNordisk Frimærkeblad 1892 og 1893, innbundet i perfekt stand, dumpet ned i postkassen i dag. Artig, da dette er forløperen for Nordisk Fila… Startet av Olav E. Skjervik |
5 |
aug 22, 2013 Svar innen Olav E. Skjervik |
Skraalsvig- eller Skrolsvik-stemplede merker eller brevHar noen brev eller merker som er stemplet Skraalsvig eller Skrolsvik? Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
2 |
aug 18, 2013 Svar innen Carl-Erik Skrolsvik |
Nordisk FilateliFra min tid i Harstad, det er nok over 30 år siden nå, mener jeg å huske at jeg så en artikkelserie i tidsskriftet Nordisk Filateli, skreve… Startet av Olav E. Skjervik |
0 | aug 10, 2013 |
Noen som har en NK med 3 rings sjeldenhetsgraderinger å selge ?Er det noen som har en utgave av NK hvor 3 rings sjeldenhetsgraderingene på NK1, NK4, NK8 osv. finnes - til overs og vil selge ? :-) Startet av Espen Thuve |
1 |
jun 2, 2013 Svar innen Einar Strand Enkerud |
Davo albumet mitt mangler noen ark. hvor får jeg kjøpt fler?Heisann folkens! har et Davo-album 1855-1989. Ser nå at jeg mangler noen sider. Sider som burde vært i albumet. Vet med sikkerhet at jeg ha… Startet av Steinar Grønås |
3 |
apr 23, 2013 Svar innen Karl Birger Rønsen |
Frimerkehandlerer i Berlin?Hei Skal til Berlin på en snartur i desember(16-19). Siden ingen utenlandstur er komplett uten at man får pleiet hobbyen, lurte jeg på om n… Startet av Lars Eirik Nilsen |
0 | nov 27, 2012 |
Typer og varianter?Hej. Jeg mangler lidt forskellige, pænt centrerede mærker - er der nogen der kan hjælpe? NK 8 II, type 8 - stemplet NK 374 I, vo 2 - stempl… Startet av Steffen Haustrup Hansen |
0 | sep 12, 2012 |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer
30 medlemmer