frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
NK 137-140 Svalbard graveringstyperNK 137-140 Svalbard finnes i 2 graveringstyper i henhold til NK. Noen som vet hvor jeg kan finne en forklaring på hvordan disse skilles? Er… Startet av Gisle Martin |
2 |
mar 14, 2021 Svar innen Gisle Martin |
NK 45 I eller II?Jeg finner ikke noen god beskrivelse i NK på hvordan skille NK 45 I og II annet enn at I er "brun i nyanser" og II "oransjbrun i nyanser".… Startet av Kristen Rasmussen |
1 |
feb 27, 2019 Svar innen Einar Strand Enkerud |
Etterlysning! NK 3Hei samlervenner. Jeg etterlyser NK 3 med nord-norsk annullering. Noen som har - eller har bilder av et slikt objekt - enten på brev eller… Startet av Robert Nilsskog |
0 | apr 2, 2016 |
Feil og dyrtEr man desperat så spiller pris ingen rolle. Og ikke nok med det, det er en NK 99 noe som alle burde se. Startet av Alex Tangen |
5 |
mar 7, 2014 Svar innen Carl-Erik Skrolsvik |
Falsk eller ikke. NK 301 QUISLINGJeg ville gjerne høre deres mening om dette merket her. Falskt eller ekte stempel........... Trykk på bilde for større bilde. Startet av Alex Tangen |
4 |
feb 8, 2013 Svar innen Alex Tangen |
Og ha sier panelet om dette "prakt eksemplaret" som nå ligger på Tradera?Startet av Carl Gøran Furst Scheve |
4 |
nov 8, 2012 Svar innen Marius |
NK 259 Legion utaggetHar akkurat fått tak i dette arket. Er det noen som vet noe mere om dette ? For meg virker det som om noen har sittet på gutteromet og lekt… Startet av Alex Tangen |
0 | jul 12, 2012 |
NK 24 I eller II eller IIIHei Er det noen som kan se hvilken jeg har her. De 4 øverste merkene har liggende vannmerke og den i midten har stående, de 3 nederste kan… Startet av Alex Tangen |
5 |
feb 4, 2012 Svar innen Alex Tangen |
Ny fyrste kjente avstemplingsdato NK 77 I ??!Eg veit ikkje kor oppdatert Norgeskatalogen er, men dette er nesten 1,5 månader tidlegare enn 18. juni 1898 som står nemnde plass. Er saml… Startet av reP-evO landHaug |
1 |
sep 18, 2010 Svar innen reP-evO landHaug |
HK, NK og AFAKjøpte min første HK her forleden. Kan noen vennligst si noe om de forskjellige - og hvordan de gjør sine prisvurderinger. Påvirker omset… Startet av Bjørn Tønseth |
28 |
aug 28, 2009 Svar innen Marius |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer