frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Vi lever av å levere men til hvem?I alle fall ikke til oss filatelister. I skrivende stund har jeg nettopp fått beskjed om at frimerkebutikken i Schweigaardsgt. 33B fra okto… Startet av Øyvind Olsen |
13 |
jul 17, 2015 Svar innen Marius |
Hva har NK77 og NK114 til felles?Dette er et av de spørsmålene som vil volde en del hodebry for noen, men som, når man får tenkt seg om, og leser innlegget, raskt finner ut… Startet av Marius |
0 | nov 20, 2014 |
Postkontoret SEVLE i Numedal / BuskerudHei! Jeg forsøker å finne ut to ting: Når åpnet og stengte postkontoret /poståpneriet SEVLE i Numedal? Hvorda så stemplet ut? :-) Ulf Startet av Ulf Skauli |
2 |
sep 14, 2014 Svar innen Ulf Skauli |
UnderholdeSKRAALSVIG poståpneri, på dampskipsanløpsstedet, i Throndenæs herred, Senjen og Tromsø fogderier, under Tromsø postkontor, ble inntil vider… Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
9 |
jan 22, 2014 Svar innen Rolf Scharning |
Posten Norge med bra sikkerhets-initiativSikkerhet er en viktig del av hverdagen, og her ser jeg at Posten Norge gjør det bra. Med bonus-ordnigner for rapportering av farlige situa… Startet av Kolbjørn Schjølberg |
2 |
des 17, 2013 Svar innen Kolbjørn Schjølberg |
3. postdirektiv og mulig ny postombærerHvis det 3. postdirektiv innlemmes i norsk rett, gjelder brev under 50 gram, og Posten taper i konkurransen helt eller delvist, hvordan vil… Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
7 |
nov 22, 2013 Svar innen Carl-Erik Skrolsvik |
Tyveri-postUten at jeg skal åpne opp for et nytt samleområde, her er ihvertfall et eksempel på tyveri-post! Som kan sees av frankeringen dreier det se… Startet av Kolbjørn Schjølberg |
6 |
okt 31, 2013 Svar innen Håkon Aasegg |
Færre brev, færre altSer på nettet nå at Posten pga. stadig færre brev, vurderer postombæring bare fire dager i uken. Men færre brev vil også få konsekvenser fo… Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
2 |
okt 15, 2013 Svar innen Carl-Erik Skrolsvik |
Instruks for portofri sendingEr det noen som vet hvordan instruksen lød for portofrie sendinger innlevert ved brevhus og poståpnerier sånn rundt 1855-1860? Finnes slike… Startet av Johnny Thørnquist |
6 |
okt 9, 2013 Svar innen Johnny Thørnquist |
Delte ikke ut post, ble funnet igjen ett halvt år etter!!Fra aftenbladet.no 15.3.2012: http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/sandnes/Flere-hundre-Sandnes-brev-ble-ikke-levert-2943671.html#.T2I… Startet av Frode Hauge |
14 |
apr 25, 2013 Svar innen Frode Hauge |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer