frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
AG el GA?Jeg har noen gamle postkort fra Fannrem, Orkdal, fra ca. 1930, dessverre står det ingenting på dem, men i ruta der frimerket skal settes st… Startet av Anne Berit Grønbech |
23 |
sep 16, 2012 Svar innen Marius |
Databaseprogram for postkortsamling?Er det noen som har erfaring med en brukbar database for å registrere sin egen postkortsamling? Må være lett å laste ned, enkel i bruk, tre… Startet av Anne Berit Grønbech |
2 |
aug 16, 2012 Svar innen Anne Berit Grønbech |
Vis oss dine VINTER I NORGEHer forleden spurte jeg frimerke- og postkorthandleren Arve Ragner i Ragners Frimerker om det var noen som samlet Vinter i Norge? Etter han… Startet av Marius |
33 |
jul 10, 2012 Svar innen Sigbjørn Mjølstad |
Orkanen "Dagmar"Postkort-motiv fra Atlanterhavsveien (Averøy, M&R) viser normalt flyfoto i strålende sol og havblikk. Her er et motiv tatt mot Storseis… Startet av Kolbjørn Schjølberg |
0 | des 31, 2011 |
Tidlig toringsstempel?Har ikke sett slikt stempel tidligere, 2 rings "FREDRIKSTAD" med smal skrift. Er det uvanlig? Hverken merket eller stempelet er særlig pent… Startet av Torbjørn Arnli |
3 |
okt 25, 2011 Svar innen Torbjørn Arnli |
Håndskrift, noe å samle på?Sitter med et gammelt postkort adressert til Amalie Frank i Tyskland. Har nylig sendt av gårde noen brev selv. Brevene jeg selv har sendt t… Startet av Torbjørn Arnli |
1 |
sep 13, 2011 Svar innen Alex Tangen |
Den gøyale 15IMG_0002.jpg Trenger vel ikke uttale spørsmålet. (uansett-lettstemplet er det!) Startet av Torbjørn Arnli |
1 |
aug 27, 2011 Svar innen Torbjørn Arnli |
Er det noen som kan hjelpe meg med tyding av nr?Mvh ØT Startet av Øyvind Tekshov |
5 |
mai 20, 2011 Svar innen Sven Lind Nelvik |
Norske postkortsamlereNår man får tak i norske postkort sendt utenlands, er det ikke rent sjelden de har et identitetsmerke av en eller anne form, på beskjedside… Startet av Marius |
7 |
mar 2, 2011 Svar innen Marius |
SFF NormStartet av classicstamps |
0 | feb 22, 2011 |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer