frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Noen som har testet denne?http://www.nordfrim.dk/uv-lampe-3-in-1-multi-tester-fra-leuchtturm Tenker det kunne være greitt å sjekke vannmerker på denne måten om det… Startet av Arild Håland |
6 |
okt 15, 2015 Svar innen Arild Håland |
The Revenue JournalKan nokon låne meg "The Revenue Journal" No. 90 frå 2012 utgjeve i England. Startet av Hans Kristian Aabø |
0 | jun 5, 2015 |
NK 262 2 øre med V overtrykkk Vannmerkestilling 1Godt nytt år alle samlere. Er det noen der som har Nk 262 med vannmerkestilling 1 ? Driver og rydder litt og fant en med stilling 1 Vannmer… Startet av Alex Tangen |
6 |
jan 8, 2015 Svar innen Carl Gøran Furst Scheve |
Skille NK 1166x1 og 1166x2Jeg har den siste tiden blitt mer obs på det spennende med å skille papirtyper fra hverandre. Nå sitter jeg med masse NK 1166 på klipp og f… Startet av Tor Ellef Hansen Østebøvik |
3 |
feb 25, 2014 Svar innen Einar Strand Enkerud |
Gigantjobb!!!Som sikkert de fleste har sett har jeg laget en del albumark som jeg har lagt ut eksempler på under "Mine Albumark" gruppen. Har mang en g… Startet av Arild Håland |
3 |
feb 18, 2014 Svar innen Alex Tangen |
Eterpetroleum i Oslo?Noen som vet hvor jeg får kjøpt eterpetroleum i Oslo? Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
2 |
feb 13, 2014 Svar innen Carl-Erik Skrolsvik |
Går det greit å vaske forskjellige papirtyper sammen?Jeg har i det siste oppdaget og blitt fascinert av å skjelne de forskjellige papirtypene fra hverandre, hovedsaklig på merker før år 2000.… Startet av Tor Ellef Hansen Østebøvik |
0 | jan 2, 2014 |
Montering av togbilletter i album.Heisan! Noen som har tips om metoder eller rekvisita som egner seg godt for å montere gamle togbilletter i album på? Jeg har hittil brukt m… Startet av Jan H.Bjørgum |
1 |
des 3, 2013 Svar innen Arvid Løhre |
PÅVIRKET!For en tid tilbake var det endel diskusjon i filateliverdenen om hvor "farlig" visse klemlommer, innstikkark/bøker var til å påvirke frimer… Startet av Hans Brubak |
9 |
mar 7, 2013 Svar innen nrps |
Svindel av fagfolk ??????Som en fersking vet jeg ikke hele historien her men er det noen som vet noe hadde jeg satt pris på en tilbakemelding. Heretter burde man ve… Startet av Alex Tangen |
2 |
des 2, 2012 Svar innen Alex Tangen |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer