frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
HJELPNå trenger jeg litt hjelp om hva skal jeg gjøre. Fikk for noen dager siden 5,5 kg med frimerker på klipp, alt er fra perioden 1940/41 Hundr… Startet av Alex Tangen |
10 |
nov 4, 2012 Svar innen Alex Tangen |
Nk 21 plate II og Nk 88 xKan noen gi meg en forklaring her :-) NK 21 plate II er ikke kjent med vannmerke. (etter Norgeskatalogen) men plate III er kjent med vannm… Startet av Alex Tangen |
5 |
apr 26, 2012 Svar innen torgeirmoseid |
Feil ater feilLitt for mange feil både her å der. Ser dere feilene. http://www.qxl.no/pris/frimerker/frimerker-norge-postfrisk/nk-96-344-1910-45-postfris… Startet av Alex Tangen |
3 |
mar 1, 2012 Svar innen Marius |
NK 24 I eller II eller IIIHei Er det noen som kan se hvilken jeg har her. De 4 øverste merkene har liggende vannmerke og den i midten har stående, de 3 nederste kan… Startet av Alex Tangen |
5 |
feb 4, 2012 Svar innen Alex Tangen |
Skilling merkerNK 8 I eller II a,b ? NK 13 b Er de taggene på høyre side normale? NK 16 I eller II a,b ? NK 15 Alle er vel 15b selv den bleke. Den første… Startet av Alex Tangen |
3 |
jan 27, 2012 Svar innen Alex Tangen |
Skanfil stor-auksjonJeg har tittet litt på Skanfil sin stor auksjon og stusser litt over en NK 110 de har lagt ut, det står at det er en blå grønn med gulig pa… Startet av Alex Tangen |
8 |
des 20, 2011 Svar innen Gaute |
NK121Noen her som kan si noe om denne blåfargede NK119 ? Startet av Kåre Kalvenes |
3 |
okt 24, 2011 Svar innen Frode Otto Fossum |
Help med SAFE PerfotronicHjelpHei har en TAGGEMÅLER - SAFE Perfotronic .. Sitter med noen danske frimerker og prøver å finne ut hvor mange tagger de har .Problemet… Startet av T Frantzen |
1 |
sep 25, 2011 Svar innen Marius |
Jakten på de vanskelige vannmerkeneFant ikke igjen tråden så det ble en ny en Ser at det fleste av metodene for å påvise vm er nevntGamlegutta + iallfall en av våre attestatø… Startet av Carl Gøran Furst Scheve |
10 |
apr 14, 2011 Svar innen nrps |
NK 60 eller ikke?Som nybegynner er ikke det alltid like lett å skille dem så håper det er noen der ute som kan si med sikkerhet at dette er en NK 60. Merket… Startet av Alex Tangen |
7 |
apr 4, 2011 Svar innen Alex Tangen |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer