frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
QXLEr det noen som kan fortelle hva i all verden det er som skjer av omredigering av QXL ? Startet av torgeirmoseid |
3 |
jul 4, 2015 Svar innen Ole Brænne |
"Nazi-objekter"Hei. Jeg kjøper en del postkort på QXL, og har bl.a. i år kjøpt 2 kort m/A.Hitler og andre Nazi-relaterte kort. Det er ofte " heftig budrun… Startet av Birger Holst |
1 |
jun 21, 2015 Svar innen Marius |
Auksjon i Oslo Filatelistklubb (OFK)OFK arrangerer auksjon i morgen kveld (16/3 kl. 19). Ta en tur inn på følgende sti og se om du finner noe spennende til en av dine samling… Startet av Bjørn Eirik Rasmussen |
0 | mar 15, 2015 |
QXL sensurerer!I januar innførte QXL nye restriksjoner på hva som kan legges ut for salg. Blant annet så sier de at: "QXL tillater ikke salg av varer med… Startet av Johnny Thørnquist |
6 |
feb 11, 2015 Svar innen Axel Bertheau Sverre |
Grensesprengende kreativitethttp://www.skanfil.no/LotDetail.aspx?l=LOT/1403055 Fant denne på Skanfils online-auksjon. En god stund siden posten drev med denne type ann… Startet av Gaute |
1 |
feb 10, 2015 Svar innen Rune Kristiansen |
Stor frimerkemesse og auksjon i Drammen 23,24 og 25 januarStartet av Øyvind Tekshov |
1 |
jan 15, 2015 Svar innen Bjørn Bendiktsen |
Frimerkehuset AS inn under Skanfils vingeI følge en pressemelding fra Skanfil AS vil Frimerkehuset AS kommer inn under Skanfils vinger. Frimerkehuset hovedoppgave vil fortsatt vær… Startet av Erling Andresen |
10 |
des 10, 2014 Svar innen John-Arne Paulsen |
Rot på QXLSom sikkert flere av oss oppdaget søndag 16 nov var QXLs sine sider nede for innlogging etter ca 20.30 Jeg sendte flere mail og ringte et p… Startet av Carl Gøran Furst Scheve |
2 |
nov 26, 2014 Svar innen Marius |
eBay og Private biddersDenne teksten dukker av og til opp når jeg ser på avgitte bud: private listing - bidders' identities protected Hva er dette? Startet av Carl-Erik Skrolsvik |
1 |
apr 27, 2014 Svar innen Marius |
Hammerslagsgebyr på QXLVar/er litt usikker på hvordan dette er tenkt gjennomført, ergo sendte jeg en forespørsel til QXL om gebyret gjelder pr. gjenstand (med ul… Startet av nrps |
55 |
mar 23, 2014 Svar innen Jan Benestad |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer