frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Skip ohoi!For brev fram til 1880-tallet har det vært veldig gjevt å samle de som ble sendt til norske sjømenn i utenriksfart. Brevene ble gjerne send… Startet av Marius |
10 |
feb 12, 2009 Svar innen Peer-Christian Ånensen |
oblatstempel..........det undres jeg på........... ..............under andre verdenskrig var det mangel på lakk og da brukte posten og private oblater… Startet av Rune Kristiansen |
17 |
jan 28, 2009 Svar innen Marius |
Poststeder og sistedagsstempelVi har jo FDC når det kommer ut nye frimerker, og jeg fant ikke noe på FeR om siste dag stempel på frimerker, eller om når postkontor legge… Startet av Rune Kristiansen |
0 | des 5, 2008 |
Elias Aslaksen, Ullerålsgt. 25, HønefossHei! Dette er min bestefar som drev aktivt som frimerkegrossist til sin død i 1978. Utvalgshefter til frimerkeforretninger og samlerklubber… Startet av Gullik Elias Bråthen |
0 | nov 29, 2008 |
Et mysterium fra 1883Dette vakre eksemplaret av NK38-et-eller-annet lurer jeg veldig på. Først og fremst stedsnavnet... Eller kan det være navnet på en poståpne… Startet av Rune S |
6 |
okt 10, 2008 Svar innen Rune S |
Skal De i kirken? Vennligst gi beskjed om De kommer eller ikke.Fant en litt morsom sak fra 1948. Var dette vanlig på den tiden? Startet av Atle Edvardsen |
1 |
jun 13, 2008 Svar innen Marius |
17 mai flaggdagVi kan vel flagge i dag. Per Startet av Per Oskar Gundersen |
3 |
mai 18, 2008 Svar innen Marius |
Postbud på postkortTil "hjemstedssamlingen" min hender det at jeg klarer å oppdage en postkasse avbildet her og der i periferien av postkortmotiver. Men noen… Startet av Marius |
0 | mai 9, 2008 |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer
30 medlemmer