frimerker og postkort som kultur og hobby
Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
---|---|---|
Senegal eller ElfenbenskystenSenegal.jpg Se linken til venstre. Jeg kjøpte i høst noen brev fra Franske koloniområder. Vedlagte brev er sendt fra og stemlet Elfenbens… Startet av Rune Myrvold |
4 |
okt 16, 2011 Svar innen Rune Myrvold |
BouvetøyaFins det hele brev postlagt på bouvetøya med overtrykte løvemerker? Hadde de eget stempel? Jeg tipper de skulle til Norge! Startet av Einar Strand Enkerud |
2 |
sep 18, 2011 Svar innen Peer-Christian Ånensen |
Brev til utlandetHvor mange av verdens land klarer vi sammen å finne norske brev adressert til? Eksisterende og forgangne land... nære og fjerne, kjedelige… Startet av Marius |
45 |
aug 27, 2011 Svar innen Carl Gøran Furst Scheve |
Finland m/75.Facit Special opererer med Kejserliga Senatens tryckeri (merka S) og Karta-Sigillata-kontorets tryckeri (merka L), men bortsett frå stempel… Startet av Thoralf Rye Alsaker |
0 | mai 12, 2011 |
NK150 - Hva er dette?Jeg har funnet NK150 med ett vannmerkestempel i samme farge som merket. Noen som kan fortelle meg hva dette betyr? (Se vedlegget.) Startet av Knut Karlsen |
1 |
des 4, 2010 Svar innen Arvid Løhre |
Machins, et undervurdert samleområde?Machins har fått navn etter Arnold Machin, en skulptør som designet portrettet av dronningen brukt på disse britiske merkene. Han gikk bort… Startet av Eivind Ellefsen |
4 |
nov 30, 2010 Svar innen Gisle Martin |
Attest på utenlandske frimerker.Er litt usikker på hvordan jeg skal håndtere dette. Har kommet over endel merker fra et litt ensartet og gammelt (ligget lenge) større par… Startet av Tidno |
3 |
nov 22, 2010 Svar innen Marius |
Frefil 2010Frefil 2010 arrangeres 19. - 21. november i Kongstenhallen. Startet av Bjørn Bendiktsen |
18 |
nov 21, 2010 Svar innen classicstamps |
FrimerkeligheterNår ein er generalsamlar (av prinsipp :)) so dukkar det opp litt diverse i kasser, album og posar. Ikkje alt som dukkar opp er like enkelt… Startet av Per Rune Vereide |
1 |
sep 16, 2010 Svar innen Marius |
Vinn drøssevis med frimerker!Hvis du føler deg komfortabel med engelsk og kanskje samler noe annet enn Norge, så hvorfor ikke bli med i StampBoards nå i sommer -- og si… Startet av Marius |
1 |
jul 15, 2010 Svar innen Reidar Nåden |
Velkommen til
Frank E Ring
Registrer deg
eller logg inn
83 medlemmer
66 medlemmer
57 medlemmer
55 medlemmer
46 medlemmer
34 medlemmer