Frank E Ring

frimerker og postkort som kultur og hobby

Øistein Bøes diskusjoner (200)

Diskusjoner svart på (18) Svar Siste aktivitet

"Takk for svar - jeg har moret med da med å ta alle som er solgt som grønnblå og prøy…"

Øistein Bøe svarte jun 18, 2018 på Fargenyanser på NK 17 - 2 skilling posthorn

2 jun 18, 2018
Svar innen Øistein Bøe

"Fant det ut. Svarer selv - hvis noen andre lurer på det. "Write here for inland post…"

Øistein Bøe svarte mai 23, 2015 på 24 øre tillegg - brevkort fra England i 1905

2 mai 24, 2015
Svar innen Arvid Løhre

"Hei, gjort litt mere "research" selv. Fant en med falskt overtrykk på Frimerkehuset…"

Øistein Bøe svarte mai 14, 2012 på NK 87 - "Før sin tid"

1 mai 14, 2012
Svar innen Øistein Bøe

"Solgt for GBP 60 !!"

Øistein Bøe svarte mai 13, 2012 på VEL........................

3 mai 13, 2012
Svar innen Øistein Bøe

"Hei, Ja, mener jeg har sett noen av disse - kanskje ikke så ekstremt som det du har.…"

Øistein Bøe svarte des 29, 2010 på Abklash på Kron Oscar

1 des 29, 2010
Svar innen Øistein Bøe

"Helt enig - 15a er faktisk ikke så rent lite sjelden....Noen merker kan jo såklart b…"

Øistein Bøe svarte des 1, 2010 på 12 stk 8skill8, men hvilken(e) er rosa, klart trykk?

33 des 11, 2010
Svar innen classicstamps

"Skjønner problemet. Jeg bruker Signoscope - men det er ikke alltid like lett det hel…"

Øistein Bøe svarte jan 16, 2010 på Vannmerker 1882-1885

5 jan 17, 2010
Svar innen Carl Gøran Furst Scheve

"Her er lenken http://cgi.ebay.com/Norwegen-1-I-O-Doppelfuss-und-deformierte-Krone_W0…"

Øistein Bøe svarte jan 15, 2010 på Falsk dobbelfot på E-bay ?

5 jan 18, 2010
Svar innen Marius

"Hei, Der tror jeg kanskje "teorien" min røk (heldigvis)."

Øistein Bøe svarte jan 17, 2009 på Forfalsket (omtagget) NK4??

8 jan 17, 2009
Svar innen Marius

"Tja, et lite knep jeg har brukt er å måle avstanden mellom perforeringshull på motst…"

Øistein Bøe svarte jan 16, 2009 på Forfalsket (omtagget) NK4??

8 jan 17, 2009
Svar innen Marius

RSS

Siste aktivitet

Kolbjørn Schjølberg svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Kjøllefjord?
"PS, om noen har en postal forsendelse st. KJØLLEFJORD i tidsrommet OKT 2001 - 2011, er jeg…"
2 feb
Geir Lunde svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Skudeneshavn motivstempel
"Etter hva jeg vet er stemplet fortsatt i bruk på PIB i perioder (om noen spør etter et…"
29 jan
Einar Strand Enkerud svarteKristen Rasmussens diskusjon Forskjell på FH 17 I og II
"FH17 I har en kort strek etter den lange streken under postverket. FH17 II har ikke og har…"
25 jan
Kristen Rasmussen la inn en diskusjon

Forskjell på FH 17 I og II

I NK angis det at forskjellen på hefte 17 I og II er gammel og ny tekst på side 2-3-4 uten at jeg…Se mer
24 jan
Oddbjørn Salte svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Skudeneshavn motivstempel
"I følge "Poststemplene i Rogaland 1848-2015" var stempelet fremdeles i bruk i…"
18 jan
Leif Roar Strømsodd kommenterteJohn Rune åslands bilde
Miniatyrbilde

image

"Det er en 56 a.  14 tagger horisontalt tilsvarer fintagging - 14 1/2 X 13 1/2."
14 jan
John Rune åsland la inn bilder
14 jan
Kolbjørn Schjølberg la inn en diskusjon

Kjøllefjord?

Hei, er det noen som vet noe om PiB i Finnmark som har hatt stedsstempel KJØLLEFJORD?Se mer
13 jan
Kolbjørn Schjølberg kommenterteVIGDIS MARIE HENGEBØLs blogginnlegg Skanfil øker prisene
"Foruten finansiering av det nye Skanfil-bygget, da."
7 jan
Kolbjørn Schjølberg kommenterteVIGDIS MARIE HENGEBØLs blogginnlegg Skanfil øker prisene
"Det kalles monopol..."
6 jan
Blogginnlegg lagt ut av VIGDIS MARIE HENGEBØL

Skanfil øker prisene

Skanfil har nå økt salæret med 3 %- er nå på 23%: Dette er en drøy økning, dyrt nok med de 20…Se mer
3 jan
Kolbjørn Schjølberg svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Skudeneshavn motivstempel
"Tusen takk for svar, interessant at det var utstedt til Haugesund. Har noen informasjon om bruk av…"
des 29, 2018
Johnny Thørnquist svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Skudeneshavn motivstempel
"Det er ikke mye informasjon å få fra Postens sirkulære nr.23, 30. juni 1980, men…"
des 28, 2018
Kolbjørn Schjølberg la inn en diskusjon

Skudeneshavn motivstempel

Har noen informasjon om brukssted og -tid for dette motiv-stemplet fra Skudeneshavn? …Se mer
des 27, 2018
Kolbjørn Schjølberg kommenterteOles bilde
Miniatyrbilde

Seasons Greetings

"Skikkelige godbiter dette! "
des 27, 2018
Einar Strand Enkerud svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Vannmerkesøk på helark?
"Trenger ikke å være stort! Men sånn at det passer for helark :-)"
des 27, 2018
Ole la inn bilder
des 22, 2018
Einar Strand Enkerud svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Vannmerkesøk på helark?
"Hvis du skal fotografere vannmerker på helark, så kan du jo lage deg et lysbord."
des 8, 2018
Kolbjørn Schjølberg svarteKolbjørn Schjølbergs diskusjon Vannmerkesøk på helark?
"Takk for svar - ja, helt enig; 'opp mot lyset' er noe jeg bruker en hel del, spesielt for…"
des 7, 2018
"Hvis du har merker med marg og helark så vises vannmerke ganske godt om du holder det opp mot…"
des 7, 2018

Grupper

© 2019   Created by Marius.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår